خدمات

اسپیس فریم طاق نصرت

اسپیس فریم طاق نصرت

اسپیس فریم طاق نصرت یکی از سازه هایی است که در مراسمات مختلفی از آن استفاده می شود. شاید این سازه را با نام طاق پیروزی بشناسید. در این بخش می خواهیم در مورد ویژگی ها، مزایا و معایب، کاربردها و هزینه های اسپیس فریم طاق نصرت به بحث و بررسی بپردازیم. اگر اطلاعاتی در مورد این سازه ندارید و یا اینکه قصد سفارش آن را دارید می توانید در این مقاله با اسپیس سازه همراه باشید یا همین حالا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

طاق نصرت چیست؟

طاق نصرت یا همان طاق پیروزی سازه ای است که به عنوان نماد پیروزی شناخته می شود. در گذشته به بستن طاق “خوازه بستن” نیز گفته می شد که در زمان پیروزی جنگ ها از آن استفاده می شد تا لشکر برای ورود به شهر از زیر آن عبور کند. این طاق به صورت های مختلفی بسته می شود و جنس های مختلفی نیز دارد. طاق نصرت با استفاده از جنس های زیر ساخته می شود:

  • طاق نصرت فلزی
  • طلق نصرت اسپیس فریمی
  • طاق نصرت چوبی

جدیدترین نوع طاق نصرت از نوع اسپیس فریم طاق نصرت می باشد که ظاهر بسیار زیبایی دارد و می توانید با استفاده از مدل های مختلف این سازه را طراحی کنید. در ادامه می خواهیم به صورت مفصل در مورد اسپیس فریم طاق نصرت صحبت کنیم. برای سفارش این سازه شما می توانید به وب سایت اسپیس سازه مراجعه کنید و با شماره های درج شده تماس بگیرید.

طاق نصرت چیست؟

طاق نصرت چیست؟

اسپیس فریم طاق نصرت

از این طاق به عنوان یک سازه نمادین در جشن ها و مراسمات مختلف استفاده می شود که به عنوان مسیر ورودی طراحی می گردد. این سازه را می توانید با توجه به نوع مراسم تزیین کنید. سازه های طاق نصرت در رویدادهای ورزشی نیز دیده می شود. مسابقات مختلف دو و میدانی، دوچرخه سواری و … از این سازه استفاده می کنند.

می توان در مراسمات مختلف به منزله ی ورودی به محل استفاده کرد.  خصوصا در جشن ها از جمله جشن های ایام شعبانیه کاربرد فراوان دارد. با اجاره اسپیس فریم طاق نصرت می توان به برگزاری مراسمات به نحو احسن اقدام نمود. اسپیس فریم بواسطه بکارگیری اجزایی همچون بست اسپیس فریم استحکام و مقاومت کافی جهت ایجاد طاق فراهم می کند. اسپیس سازه متناسب با کاربری مختلف و متناسب با نیاز مشتریان انواع طاق را ارائه می دهد.

کاربرد اسپیس فریم طاق نصرت

از این نوع سازه نمادین می توان در مراسم های گوناگون استفاده نمود. یکی از موارد خاص استفاده از این نوع سازه نمادین، در مراسم مناسبت های جشن عروس، نامزدی، تولد، سوگواری و … است. در این نوع مراسم استفاده از طاق نصرت اسپیس و طاق رومی اسپیس به منزله ورودی به محل جشن است و روی آن را به شکل های گوناگونی تزئین می کنند تا جلوه بسیار زیباتر و شیک تری پیدا کند.

کاربرد اسپیس فریم طاق نصرت

کاربرد اسپیس فریم طاق نصرت

وجود اسپیس فریم ها به ما این فرصت را خواهد داد تا به راحتی بتوانیم طرح های دلخواه را جهت اجرای طاق نصرت و رومی اسپیس در نظر بگیریم. اسپیس فریم ها از سازه های کوچکی تشکیل می شوند و با سرهم بندی آن ها می توان سازه مورد نظر را ایجاد کرد. شما با استفاده از این سازه ها می توانید طرح دلخواه خود را پیاده سازی کنید.

نکته قابل توجهی که در رابطه با کاربرد طاق نصرت اسپیس و طاق رومی اسپیس لازم است بدانید، در منازل مسکونی کمتر از طاق نصرت یا طاق رومی استفاده می شود. ولی در اماکن عمومی همانند مساجد، مدارس، جشن ها و … به وفور از آن استفاده می کنند. در حقیقت طاق رومی درگاهی می باشد که بالای طاق منحنی است.

از طاق نصرت اسپیس یا طاق رومی اسپیس به عنوان ورودی تالار، جایگاه عروس و داماد، ایستگاه های صلواتی، در آیین های مذهبی، اختتامیه، ورودی نمایشگاه، جشن ها و … استفاده می کنند.

مزایای اسپیس فریم طاق نصرت

اسپیس فریم طاق نصرت مزیت های فراوانی دارد. در متن زیر به برخی از مزایای طاق نصرت اسپیس اشاره می کنیم:

مزایای اسپیس فریم طاق نصرت

مزایای اسپیس فریم طاق نصرت

  • طاق نصرت های ساخته شده با اسپیس فریم به آسانی نصب و جمع آوری خواهند شد. سریع و راحت بودن نصب و باز بودن طاق نصرت های ساخته شده با اسپیس بر محبوبیت آنها افزوده است.
  • طاق نصرت های تولید شده با اسپیس وزن کمتری در قیاس با متریال های دیگر دارند و در نتیجه حمل و جابجایی آنها بسیار راحت تر می باشد
  • قطعات اسپیس فریم بسیار منعطف می باشند. از این رو میتوان طاق نصرت های متنوع و زیبایی را با اسپیس ساخت.
  • طاق نصرت اس پیس علاوه بر آنکه یک سازه بسیار چشم نواز و زیبا به حساب می آید، هزینه احداث آن در مقایسه با دیگر متریال مقرون به صرفه تر می باشد.
  • طاق نصرت اسپیس در برابر عوامل مخرب محیطی مقاوم می باشد.

خرید و اجاره طاق نصرت

به جرات می توان گفت کاربرد اسپیس فریم طاق نصرت در مکان های زیادی می باشد و روزانه چندین مکان مختلف ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد. شما می توانید برای میهمانی ها، تالارهای عروسی، سوگواری، تولد، مراسمات مذهبی و … از این سازه استفاده کنید. اسپیس فریم طاق نصرت با هزینه مناسب و وزنی سبک ماندگاری بسیار زیادی دارد.

خرید و اجاره طاق نصرت

خرید و اجاره طاق نصرت

طاقت نصرت و رومی اسپیس زیبایی های مخصوص به خود را دارد. طراحی و ساخت طاق نصرت اسپیس در ارتفاع و اندازه دلخواه با مدل های زیبا جزو نقاط قوت شرکت ما می باشد. مقاومت این نوع سازه که وزن کل طاقت را تحمل کند همراه با کیفیت و زیبایی جز مهمترین عوامل است. انواع طاق نصرت اسپیس در اندازه و مدل گوناگون برای برپایی مراسم های گوناگون مذهبی و فرهنگی از نمونه کارهای شرکت ما می باشد.

هزینه اجاره طاق نصرت

در این بخش به صورت مفصل در مورد اسپیس فریم طاق نصرت صحبت شد. طاق نصرت با چوب و فلز نیز ساخته می شود اما اسپیس فریم این روزها کاربرد بیشتری دارد چرا که سبک تر است و از نظر ظاهری نیز بسیار زیباست. برای اجاره طاق نصرت و یا دریافت هزینه ها می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. مجموعه اسپیس سازه در زمینه اجاره و فروش انواع اسپیس فریم ها آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *