خدمات

فروش و اجاره سازه نورپردازی اسپیس

اجاره سازه نورپردازی اسپیس

در رویدادها و جشن ها حتما دیده اید که از برخی ابزارهای نورپردازی استفاده می شود. به این ابزار سازه نورپردازی اسپیس گفته می شود. این نوع سازه ها عموما در جشن ها و اعیاد و یا حتی در کنسرت های فضای باز نیز استفاده می شود. از سازه نورپردازی برای قرار دادن ادوات صوتی و فیلمبرداری، استیج، میز دیجی و … در تمامی مکان های عمومی و تالارها استفاده می شود. در این بخش می خواهیم در مورد قیمت اجاره و خرید سازه نورپردازی اسپیس صحبت کنیم. با اسپیس سازه همراه باشید.

قیمت سازه نورپردازی اسپیس در بازار

قیمت خرید سازه های نورپردازی به عوامل مختلفی وابسته است که از میان آن ها می توان به اندازه و سایز آن، نوع کاربرد، مدت زمان مورد استفاده و … اشاره کرد. برای خرید این سازه می توانید به مراکز فروش سازه نورپردازی اسپیس مراجعه کنید و با قیمت مناسبی آن را تهیه کنید. همچنین مراکز زیادی وجود دارد که این سازه ها را اجاره می دهند و در صورتی که به صورت کوتاه مدت به این سازه ها نیاز دارید پیشنهاد می کنیم که آن را اجاره کنید.

اسپیس نورپردازی چیست؟

اگر پیش از این به نمایشگاه های داخلی یا خارجی رفته باشید و یا در جنگ های شادی شرکت کرده باشید حتما دیده اید که بسیاری از غرفه ها از سازه های نورپردازی استفاده می کنند. نور یکی از بهترین روش ها برای فروش بیشتر است چرا که افراد همیشه نور بیشتر را دنبال می کنند. سازه های نورپردازی دارای مدل های متنوعی هستند و بهترین گزینه برای استفاده در همایش ها و یا کنسرت ها محسوب می شوند. از چارچوب و یا اسپیس ها می توان برای ساخت فضاهایی با اشکال هندسی مختلف و متنوع استفاده کرد. بخش های مختلف این سازه را می توانید به هم وصل کنید.

اسپیس نورپردازی چیست؟

اسپیس نورپردازی چیست؟

سازه نورپردازی حتی می تواند برای میز دی جی و یا سقف استخرها هم استفاده شود. این سازه های نمایشگاهی بسیار محکم می باشند و ظاهری متمایز و جدید را برای میهمانان ایجاد می کنند. علاوه بر این سازه نورپردازی اسپیس در شرایط جوی مختلف دچار خوردگی و یا ساییدگی و یا زنگ زدگی نمی شود.

مزایای استفاده از سازه نورپردازی

یکی از وسایل نورپردازی که امروزه استفاده می شود و مزایای بی شماری دارد، سازه نورپردازی اسپیس می باشد. تصمیم گیری بهینه و استفاده از مزایای این ساختار مستلزم آگاهی از مزایای آن است. وزن بسیار کم سازه های نورپردازی یکی از مزایای آن هاست. وزن این سازه ها تقریبا 6 کیلوگرم است. سازه های نورپردازی علی رغم وزن کمی که دارند، بسیار قوی هستند و وزن زیادی را تحمل می کنند. این سازه ها به دلیل اینکه از فولاد تشکیل شده اند قابلیت تحمل وزن تقریبا 500 کیلو را دارند. استفاده از سازه های نورپردازی به دلیل با دوام بودن و طول عمر بالا صرفه اقتصادی زیادی دارند.

مزایای استفاده از سازه نورپردازی

مزایای استفاده از سازه نورپردازی

سازه نورپردازی اسپیس به گونه ای ساخته شده است که حمل و نقل را بسیار ساده و سریع می کند. این کار استفاده از این سازه ها را برای روشنایی در هر کجا که هستید و هر زمان که دوست دارید ساده می کند. رنگ مورد استفاده برای کوره ها معمولا برای رنگ آمیزی سازه های نورپردازی استفاده می شود. در نتیجه، این سازه ها به ویژه در مقابل عوامل و شرایط محیطی مانند برف و بارش باران مقاوم هستند. این سازه ‌ها معمولا دارای نمای بیرونی نقره ‌ای هستند، اگرچه در صورت درخواست می ‌توان از رنگ‌ های مختلف استفاده کرد.

کاربرد سازه نورپردازی

سازه های نورپردازی در مکان های مختلفی استفاده می شود. استیج های عروسی یکی از کاربردهای مهم این سازه هاست. مهم نیست که عروسی داخل تالار است و یا در فضای باز برگزار می شود؛ برای افزاش جذابیت عروسی می توانید از این سازه ها استفاده کنید و صحنه بسیار زیبایی را ایجاد کند. همچنین تالارهای کنسرت نیز برای جذاب کردن کنسرت از رقص نور و برخی نورپردازی ها استفاده می کنند که سازه نورپردازی اسپیس می باشند.

اسپیس نورپردازی چیست؟

اسپیس نورپردازی پایه ای است که بر روی آن سایر تجهیزات نورپردازی مانند پروژکتور، رقص نورها، فیبر نوری و … قرار می گیرد. ساختار این سازه ها به گونه ای است که فضای کافی جهت عبور کابل ها فراهم می نماید و در نهایت نمای کار بسیار مرتب تر می شود. به وسیله بست ها می توان هر یک از این تجهیزات را در محل خود بر روی اسپیس نورپردازی نصب و قرار دهید و دیگر نگران جابجا شدن آنها بر روی سازه نمی باشید.

 این سازه ها را در اندازه و ابعاد گوناگونی تولید می کنند. به همین دلیل استفاده از این سازه ها هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. البته ناگفته نماند که کیفیت پایه نورپردازی تاثیر فراوانی بر زیبایی مراسمات و جشن ها دارد. به همین علت لازم است که برای اجاره و خرید این سازه نورپردازی به مراکز معتبر و شناخته شده (همچون اسپیس سازه ) مراجعه نمایید.

اسپیس نورپردازی چیست؟

اسپیس نورپردازی چیست؟

در واقع اسپیس نورپردازی یکی از المان های بسیار مهم و کاربردی جهت تجهیز نمودن سالن های آمفی تئاتر، کنسرت ها، پیست ها، سالن های نمایش، سالن های ورزشی، تالار و … است. شما عزیزان به وسیله این سازه نورپردازی می توانید تزئینات بسیار زیبا و چشم نوازی را به محیط ببخشید. این سازه ها ویژگی های بسیار خاصی دارند و استفاده نمودن از آنها بسیار مقرون به صرفه می باشد.

سازه نورپردازی که در بازار به نام اسپیس فریم شناخته می شود، جنس آن از فولاد می باشد و با آبکاری گالوانیزه روکش بسیار زیبایی را بر روی آن ایجاد می کنند. برخی اوقات سازه نورپردازی را از جنس آلومینیوم می سازند. اگر چه آلومینیوم سبک تر و دوام بیشتری دارد. اما قیمت آن در قیاس با سایر متریال ها بیشتر است. اسپیس چهار وجهی را در ابعاد 30 در 30 طراحی و تولید می نمایند تا توانایی تحمل وزن لوازم روشنایی را داشته باشند.

قیممت اسپیس نورپردازی

قیمت اسپیس نورپردازی را بدون اطلاعات اولیه نمی توان گفت چرا که به عوامل مختلفی وابسته است. در ابتدا باید مشخص کنید که متراژ سازه چقدر است و با توجه متراژی که قرار است نورپردازی شود میزان هزینه تعیین می گردد. این سازه ها به صورت شاخه ای نیز به فروش می رسند که می توانید برای دریافت قیمت روز با شماره های درج شده در انتهای سایت تماس بگیرید.

کیفیت و جنس آهن مورد استفاده شده و میزان آهن استفاده شده در ساخت، در قیمت فروش پایه نورپردازی موثر می باشد. همانطور که در متن بالا به آن اشاره نمودیم این سازه های در طرح های مختلفی ساخته می شوند هر کدام از این اشکال با توجه به درخواست مشتری حجم و قطر متفاوتی دارند. قطر، نوع شکل سازه و … هم به نوبه خود بر روی قیمت این سازه نورپردازی موثر می باشد.

اجاره سازه نورپردازی اسپیس

برای آن دسته از افرادی که به صورت کوتاه مدت قصد اجاره سازه نورپردازی را دارند حتما این سوال پیش آمده است که بهترین معتبرترین شرکت اجاره سازه اسپیس کجاست؟ ما در مجموعه اسپیس سازه امکان اجاره و خرید سازه نورپردازی را برای شما فراهم کرده ایم. تمامی این سازه ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به دللی وزن کم به راحتی می تواید برای مراسمات و جشن های خود از آن ها استفاده کنید.

قیمت اجاره سازه نورپردازی با توجه به متراژ و تعداد شاخه هایی که نیاز دارید تعیین می شود. قیمت کف بازار را می توانید با شماره گیری 09122115907 دریافت کنید.

اجاره سازه نورپردازی اسپیس

اجاره سازه نورپردازی اسپیس

خرید سازه نورپردازی اسپیس

در طی چند سال اخیر مراکز مختلفی برای فروش سازه های نورپردازی روی کار آمده اند که شما می توایند با یک سرچ در گوگل آن ها را پیدا کنید. شرکت اسپیس سازه یکی از شرکت های فروش و اجاره انواع اسپیس فریم می باشد که با ارائه خدمات بسیار عالی توانسته سابقه درخشانی را در این حوزه کسب کند. شما می توانید برای اجاره و یا خرید سازه نورپردازی همین حالا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *