خدمات

داربست نمایشگاهی از کجا اجاره کنم؟

داربست نمایشگاهی از کجا اجاره کنم؟

داربست نمایشگاهی از کجا اجاره کنم؟ اگر شما نیز برای اجاره اسپیس فریم و یا  داربست های نمایشگاهی اقدام کرده اید و نمی دانید از کجا این سازه ها را اجاره کنید در این بخش با ما همراه باشید. گروه اسپیس سازه یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه فروش و اجاره اسپیس فریم و داربست های نمایشگاهی می باشد که در سرتاسر ایران فعالیت می کند. شما می توانید سازه مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت از این شرکت اجاره کنید.

اجاره ارزان ترین و باکیفیت ترین داربست نمایشگاهی

سازه های اسپیس فریم بهترین گزینه برای برپایی غرفه های نمایشگاهی می باشند که در فضای باز طراحی می شوند. چرا که هم وزن سبکی دارند و هم اینکه فضای داخلی غرفه از باد و باران و برف در امان می باشد و به هیچ وجه نفوذ باران را شاهد نخواهیم بود. این سازه ها دارای طرح های متنوعی هستند و می توانید با ابعاد دلخواه آن ها را طراحی کنید.

یکی از مزیت های اجاره داربست نمایشگاهی، استفاده مقرون به صرفه از اسپیس فریم برای تامین سازه مورد نیاز شرکت ها و سازمان های مختلف می باشد. اجاره سازه اسپیس فریم به دلیل حجم بالا و سختی در نگهداری آن برای شرکت هایی که نیاز به استفاده دائم از غرفه و نمایشگاه و… را ندارند گزینه بسیار مناسبی می باشد.

داربست نمایشگاهی از کجا اجاره کنم؟

داربست نمایشگاهی از کجا اجاره کنم؟

داربست نمایشگاهی از کجا اجاره کنم؟

گروه صنعتی اسپیس سازه با ارائه باکیفیت ترین و مدرن ترین سازه ها و طرح ها در ساخت انواع داربست نمایشگاهی و اسپیس فریم تحولی نو را در سرتاسر کشور رقم زده است. فرقی نمی کند اهل کدام شهر و یا استان باشید، اسپیس سازه آماده ارائه خدمات است. حال می دانید که داربست نمایشگاهی از کجا اجاره کنم؟ شما می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و نسبت به خرید و یا اجاره اسپیس فریم و یا داربست های نمایشگاهی اقدام کنید.

از جمله مزایای اجاره داربست نمایشگاهی می توان به مواردی مانند: کاهش هزینه های شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی؛ فراهم شدن امکان شرکت در نمایشگاه ها با ایجاد تنوع در ساختار و طراحی دکوراسیون نمایشگاه در هر دوره؛ عدم نیاز به تخصیص مکان و همچنین؛ برطرف شدن نگرانی و دغدغه فکری برای نگهداری از داربست خریداری شده پس از پایان نمایشگاه؛ و در نهایت صرف هزینه ای معادل حداقل یک چهارم خرید برای مشتریان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت اسپیس فریم

مزایای اجاره داربست های نمایشگاهی با اسپیس فریم

پیش از این داربست ها از آهن و یا چوب ساخته می شدند که انطعاف زیادی نداشتند و شما نمی توانستید سازه های جدیدی را با استفاده از آن ها خلق کنید. اما اسپیس فریم به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد و برجسته توانسته جایگزین بسیار خوبی برای سازه های قدیمی می باشد.

داربست نمایشگاهی از کجا اجاره کنم؟

داربست نمایشگاهی از کجا اجاره کنم؟

امروزه این نوع سازه ها با عنوان داربست نمایشگاهی به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مزایای داربست های نمایشگاهی جدید نسبت به قدیمی می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • قیمت بسیار مناسب این نوع داربست نمایشگاهی، نسبت به سازه های مشابه ولی از جنسی متفاوت
  • نصب سریع و آسان این نوع از داربست
  • طراحی و زیبایی ظاهری مدرن و مطلوب این سازه
  • داربست های اسپیس فریم به علت خاصیت سه پایه بودن و استفاده از بست، مقاومت و استحکام بالایی دارند.
  • قابلیت حمل و انتقال نسبتا آسان و سریع، از محلی به محل دیگر
  • اسپیس فریم، به علت وزن پایین و مقاومت بالا برای ساخت داربست نمایشگاهی، گزینه ای بسیار مناسب و ایده آل است.
  • از دیگر ویژگی ها و مزایای این نوع داربست، قابلیت بالای شکل‌ پذیری آن است و می ‌توان به خوبی از آن در ساخت انواع سازه‌ های نمایشگاهی استفاده کرد.
  • با توجه به وزن پایین و استحکام بالا، گزینه ای ایده آل برای صنعت ساخت انواع داربست های جدید است.

اسپیس فریم از کجا اجاره کنم؟

اسپیس فریم سازه ای است که این روزها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این سازه گزینه ای مناسب برای غرفه سازی، قاب بنر، ساخت استیج و یا طاق نصرت می باشد و انطعاف پذیری بسیار بیشتری نسبت به سازه های قدیمی دارد. شما عزیزان برای اجاره این سازه و یا خرید آن می توانید به مجموعه اسپیس سازه مراجعه کنید و با شماره های درج شده در انتهای سایت تماس بگیرید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *