خدمات

اسپیس فریم در اردبیل

اسپیس فریم در اردبیل

با معرفی خدمات خرید، فروش، اجاره اسپیس فریم در اردبیل در خدمت شما هستیم. اسپیس فریم یا همان سازه های نمایشگاهی یکی از سازه های منظم هندسی می باشند که از فولاد سبک وزن ساخته می باشند و بهترین گزینه برای ساخت غرفه هستند. این سازه در سراسر کشور کاربردهای مختلفی دارد و جایگزین مناسبی برای داربست های قدیمی می باشد. در صورتی که قصد خرید و یا اجاره اسپیس فریم در اردبیل را دارید با اسپیس سازه همراه باشید.

اجاره اسپیس فریم در اردبیل

اسپیس فریم ها از کنار هم قرار دادن فرم های هندسی منظم با جنس فلز سبک ساخته می شوند و در برابر آب و هوای مختلف مقاومت بسیار زیادی دارند. این سازه ها از نظر کاربردی بهترین جایگزین برای داربست ها می باشد و هم از نظر ظاهری گزینه ای مناسب هستند و هم به دلیل سبک وزن بودن نصب آن ها ساده تر می باشد.

برخلاف داربست ها که شکل هندسی خاصی ندارند اما اسپیس فریم ها از اشکال منظمی ساخته شده اند. البته هزینه اسپیس فریم ها نیز به نسبت داربست بالاتر است. این سازها کاربرد زیادی دارند. برای اجاره اسپیس فریم در اردبیل می توانید با شماره های درج شده در انتهای صفحه تماس بگیرید و یا اینکه به شرکت اسپیس سازه مراجعه کنید.

با توجه به زیبایی و ظرافت کار و مقاومت بالا، اسپیس ها ارزش هزینه کردن بیشتر را دارند. البته قیمت اسپیس فریم به عواملی مانند ضخامت، ابعاد و کاربرد آن ها متفاوت است. از دیگر ویژگی های این سازه ها می‌توان به نصب راحت، وزن کم، مقاومت بالا، حمل و نقل راحت،  هزینه کم و امکان اجاره آن‌ اشاره کرد. اگر به این سازه ها احتیاج دارید، پیشنهاد می‌شود با شرکت های مربوط به ارائه خدمات اسپیس فریم در استان اردبیل در ارتباط باشید.

اسپیس فریم در اردبیل

اسپیس فریم در اردبیل

کاربرد اسپیس فریم ها چیست؟

اسپیس فریم برای نمایشگاه: این سازه ها بهترین گزینه برای ساخت غرفه های نمایشگاهی می باشند. شما می توانید غرفه هایی با اندازه دلخواه و ظاهری زیبا با استفاده از این سازه ها داشته باشید.

ساخت سن و استیج: اجاره استیج یکی از متداول ترین کارها به هنگام داشتن همایش، کنسرت، مراسم های عروسی و … می باشد که می توانید از اسپیس فریم برای این کار کمک بخواهید.

ساخت پارکینگ موقت: از این سازه های مقاوم، برای ساخت سایبان ها و پارکینگ و محافظت از خودرو ها در برابر عوامل محیطی و فیزیکی استفاده می‌شود. این سازه ها از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر هستند.

خدمات اسپیس فریم در اردبیل

اردبیل یکی از بزرگترین استان های ایران می باشد که هر ساله همایش ها و کنسرت های مختلفی در آن برگزار می شود. در صورتی که این مراسم ها در فضای باز طرح ریزی شود نیاز به استیج و یا غرفه برای پذیرایی از میهمانان خواهید داشت. برای اجاره اسپیس فریم در اردبیل با ابعاد و اندازه های دلخواه و سفارشی می توانید از شرکت اسپیس سازه کمک بخواهید.

اسپیس سازه یکی از شرکت های معتبر در زمینه فروش و اجاره اسپیس فریم در سطح کشور می باشد که برای تمامی شهرها و استان ها خدمات خود را ارائه می دهد. شما عزیزان در صورتی که قصد اجاره و یا خرید دارید می توانید برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس بگیرید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *