قیمت اسپیس فریم

اگر در حال خرید اسپیس فریم هستید و اطلاعاتی از قیمت اسپیس فریم ندارید در این بخش می خواهیم در مورد هزینه خرید آن صحبت کنیم. قیمت اسپیس فریم کاملا وابسته به مواد اولیه و متریال استفاده شده در هر شاخه است. این قیمت ممکن است با توجه به تورم و تغییر قیمت ارز نیز تغییر کند. شما می توانید برای دریافت قیمت روز اسپیس فریم با اسپیس سازه در تماس باشید.

داربست نمایشگاهی و یا همان اسپیس فریم جزو سازه هایی می باشد که بسیار مورد توجه نمایشگاه داران و غرفه سازان است. با وجود اینکه همواره توصیه می شود به جای خرید اسپیس فریم از اجاره اسپیس فریم استفاده کنید اما در برخی از موارد خرید به صرفه تر است. اگر نمایشگاه دائمی دارید و یا اینکه هر چند ماه یکبار غرفه برپا می کنید بهترین راه خرید اسپیس فریم می باشد. در ادامه در مورد قیمت خرید و یا اجاره اسپیس فریم اطلاعات کامل تری را در اختیار شما قرار می دهیم

لیست قیمت اسپیس فریم

قیمت اسپیس فریم به ابعاد شاخه های آن وابسته است. قیمت بدین شرح است: اسپیس فریم 15*15 هر متر طول شاخه 285000 تومان می باشد و اسپیس فریم 18*18 هر متر طول شاخه 1200000 تومان می باشد. شما برای سفارش هریک از اسپیس ها می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و اطلاعات کامل را دریافت کنید.

عوامل تعیین کننده قیمت اسپیس فریم

شاخه های اسپیس از جنس آهن می باشد. از آنجایی که قیمت فروش آهن با نرخ جهانی تعیین می شود و قیمت ثابتی ندارد نمی توان گفت که قیمت اسپیس فریم ثابت است. عوامل زیادی بر روی این تغییر قیمت تاثیر دارند. برخی از این عوامل به شرح زیر می باشد:

  • قیمت مفتول مسوار
  • هزینه سیم جوش
  • هزینه گاز co2

قیمت هر متر اسپیس فریم چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت هر متر اسپیس فریم ابتدا باید مشخص کنید که چه نوع سازه ای می خواهید. ابعاد آن چقدر باید باشد؟ همانطور که بیان شد عوامل مختلفی بر روی قیمت اسپیس فریم تاثیرگذار می باشد که پس از مشخص شدن این عوامل می توان قیمت تمام شد اسپیس فریم را مشخص کرد. در نظر داشته باشید که قیمت تمام شده اسپیس فریم بستگی به مواد اولیه برای ساخت آن دارد.

ردیف

نوع اسپیس فریم

قیمت اسپیس

متریال

مدل

۱

اسپیس فریم معمولی طرح  z

تماس بگیرید

لوله ۱۶*۱ مسوار ۵

z

۲

اسپیس فریم معمولی طرح زیگزال

تماس بگیرید

لوله ۱۶*۱ مسوار ۵

zik

۳

اسپیس فریم پر رکاب

تماس بگیرید

لوله ۱۶*۱ مسوار ۵

zp

۴

اسپیس فریم لوله ای

تماس بگیرید

لوله ۱۶*۱ خاموت ۱۶*۹۰

L

۵

اسپیس فریم کرو

تماس بگیرید

لوله ۱۶*۱ مسوار ۵

L

۶

اسپیس فریم ۳۰*۳۰ و 25*25

تماس بگیرید

 

 



خرید اسپیس نمایشگاهی

خرید اسپیس فریم برای تمامی افراد توصیه نمی شود چرا که هم هزینه بالایی دارد و هم اینکه مشکل نگهداری از آن نیز وجود دارد. اما در صورتی که میزان استفاده شما از داربست های نمایشگاهی زیاد است و هر ساله از آن استفاده می کند می توانید اقدام به خرید اسپیس نمایشگاهی نمایید. در صورتی که قصد خرید دارید می توانید لیست قیمت اسپیس فریم را در سایت اسپیس سازه مشاهده کنید و سپس برای سفارش با شماره های درج شده تماس بگیرید. در نظر داشته باشید قیمت فروش اسپیس فریم در تهرا و کرج به دلیل کمتر بودن هزینه حمل و نقل معقولانه تر می باشد. 

خرید اسپیس تبلیغاتی

اسپیس فریم نسبت به دیگر سازه ها برای ساخت غرفه قیمت مناسب تری دارد و به همین دلیل انتخاب اول غرفه سازان نمایشگاهی می باشد. برای ساخت غرفه ارزان قیمت می توانید از سازه های فریم استفاده کنید. این سازه ها با مواد اولیه ارزان قیمت ساخته می شوند و در نتیجه قیمت اسپیس فریم کمتر خواهد شد. در شرکت اسپیس سازه مواد اولیه باکیفیت برای ساخت شاخه های فریم استفاده می شود. سازه های اسپیس فریم استانداردهای لازم برای ایجاد اسکلت در سوله سازی و غرفه سازی را دارد و شما می توانید برای ساخت سوله های موقت از آن ها استفاده کنید.

مشتریانی که قصد خرید اسپیس تبلیغاتی را دارند می توانند برای دریافت آخرین قیمت محصولات اسپیس سازه با شماره های درج شده تماس بگیرند. شرکت اسپیس سازه یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده انواع اسپیس فریم می باشد که می توانید محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت از این مجموعه دریافت کنید.

قیمت اسپیس فریم

مزایای خرید اسپیس فریم

با استفاده از اسپیس فریم ها می توانید، غرفه‌ های نمایشگاهی بسیار جذاب و زیبا ایجاد نمایید.

اسپیس فریم ها در ساخت استیج و سن‌ ها برای اجرای برنامه ‌های مختلف در اماکن عمومی مورد استفاده قرار می گیرند. این سازه ها دارای تنوع کاری بسیار زیادی هستند.

به کمک اسپیس فریم ها می توانید، غرفه ‌هایی زیبا بسازید که ارزان تر از اجاره کردن یک مکان می باشد.

شما می توانید با عبور دادن لوله و سیم و کابل از میان سازه‌ ها نهایت استفاده را از فضای خالی بین اسپیس فریم‌ ها داشته باشید.

  • این سازه ها دارای نصب بسیار آسان و سریع می باشند.

اسپیس فریم ها به دلیل وزن پایین و آماده بودن دارای حمل و نقل بسیار آسان هستند.

  • از این سازه ها می توانید، در هر شرایط آب و هوایی و در مکان‌ های مختلف استفاده نمایید.
  • این سازه‌ ها به دلیل استحکام زیاد و داشتن وزن سبک، بسیار محکم و ایمن هستند.

با نورپردازی در میان فضاهای خالی اسپیس فریم ها می توانید، زیبایی آن را چند برابر کنید.

سازه های اسپیس فریم دارای تنوع بسیار زیادی هستند و برای ساخت غرفه هایی با اشکال مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت اسپیس فریم

انواع ساختارهای سازه اسپیس

در بخش های پیشین اشاره شد که قیمت اسپیس فریم به نوع ساختار آن نیز وابسته است. سازه های اسپیس ساختارهای متفاوتی دارند که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • ساختار مدولار
  • ساختار کره ای
  • سیستم های از پیش ساخته
  • سیستم های جوش خورده

اگر بخواهیم اشکال به وجود آورنده ی سازه اسپیس را تصور کنیم مثلث هایی را خواهیم دید که ساختاری ساده و در عین حال پایدار را ایجاد می کنند. استفاده از این سازه ها زیبایی خاصی را به همراه دارد و در عین حال می توانید شکل های مختلفی با آن ایجاد کنید.

قیمت اسپیس فریم دست دوم

قیمت اسپیس اگر چه با در نظر گرفتن کارایی آن بسیار مطلوب و مقرون به صرفه است ولی ما سعی داریم فرصت های خرید بیشتری را در اختیار خریداران قرار دهیم برای این منظور می توانید اسپیس فریم های دست دوم را در اولویت خود قرار داده و آنها را به قیمت مناسب تری خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات در مورد قیمت اسپیس فریم های موجود می توانید با شماره های موجود با همکاران بخش فروش ما در ارتباط باشید. اطلاعات کامل در مورد هزینه اسپیس‌فریم در اختیار شما قرار می گیرد. اگر به راهنمایی کلی نیز در خرید این محصولات نیازمند هستید می توانید از مشاوره ی رایگان ارائه شده توسط شرکت اسپیس سازه استفاده کرده و انتخاب مطلوبی داشته باشید. قیمت اسپیس دست دوم به مراتب بسیار کمتر از اسپیس فریم نو می باشد و این گزینه برای افرادی که خواستار طراحی غرفه های نمایشگاهی با کمترین هزینه را دارند می تواند مناسب باشد. از سوی دیگر در نظر داشته باشید که این محصولات نیز مقاومت و کارایی مطلوبی دارند و با بررسی کامل توسط کارشناسان ما در اختیار شما قرار داده می شود.

قیمت اجاره اسپیس فریم

قیمت اسپیس فریم دست دوم اگر چه در مقایسه با قیمت اسپیس نو بسیار مقرون به صرفه است. ولی اگر به دنبال هزینه های پایین تر هستید میتوانید این محصولات را اجاره کنید. اجاره اسپیس فریم ها مزیت های ویژه ی خود را دارد و به خریدار فرصت می دهد هم هزینه ی کمتری را خرج کند هم در ساخت هر کدام از غرفه های نمایشگاهی تنوع وسیعی از این محصولات در اختیار او قرار گیرد ولی اگر برای مدت زمان بیشتر قصد استفاده از این نوع از محصولات را دارید لازم به ذکر است که اجاره اسپیس فریم گزینه ی مناسبی نیست.

به عبارت بهتر اجاره ی اسپیس فریم برای کوتاه مدت می تواند گزینه ی مناسب باشد در غیر این صورت ممکن است در دراز مدت هزینه های بیشتری را صرف کنید. افرادی که قصد غرفه سازی برای اولین بار را دارند نیز می توانند از مزیت غرفه های تهیه  شده با استفاده از اسپیس فریم های اجاره ای بهره مند شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ی اجاره ی محصولات می توانید همین اکنون با شماره ای موجود با ما در ارتباط باشید. این نوع اسپیس فریم ها با کارایی و کیفیت مطلوب پس از ارزیابی در اختیار شما قرار داده شده و سپس با بررسی کامل از شما درخواست می گردد. به وجود آمدن هرگونه اسب شامل حال اجاره کننده است به همین دلیل در مراقبت این محصولات نکات اصولی را در نظر داشته باشید.

قیمت اسپیس فریم

قیمت سازه نمایشگاهی

مسلما هر متقاضی اسپیس فریم و به خصوص سازه نمایشگاهی با کمی جستجو در اینترنت و شبکه های اجتماعی به سرعت می تواند به بهای سازه نمایشگاهی و در نتیجه هزینه اسپیس فریم مورد نظر خود پی ببرد. ولی باید قبل زا آن به کیفیت و مرغوبیت کالا، ضمانت و دیگر فاکتور های فیزیکی آن اقدام نماید. گاهی بهترین کیفیت محصول به علت عدم آگاهی و آموزش کافی نصاب می‌تواند فدای نصب نا مناسب سازه گردد. شما می توانید قیمت سازه های نمایشگاهی را برای خرید و یا اجاره از طریق شماره تماس های درج شده در سایت دریافت کنید.

قیمت داربست نمایشگاهی

داربست نمایشگاهی را می توان از پرکاربرد ترین، اسپیس فریم ها دانست که همواره می توان آنها را در هر نمایشگاهی پیدا کرد. آنها علاوه بر زیبایی بسیار زیاد، به طوری خاصی سبک هستند و نصب آنها نیز بسیار آسان بوده و در کسری از زمان اتفاق می افتد.

قیمت هر شاخه اسپیس

قیمت هر شاخه اسپیس بر اساس قیمت هر متر طول اسپیس فریم محاسبه می‌شود. به این صورت که بهای واحد را باید در طول شاخه ضرب نمود. اسپیس فریم 15*15 هر متر طول شاخه 285000 تومان می باشد و اسپیس فریم 18*18 هر متر طول شاخه 1200000 تومان می باشد. شما برای سفارش هریک از اسپیس ها می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و اطلاعات کامل را دریافت کنید.

قیمت خرید اسپیس فریم

حال میخواهیم به موضوع قیمت خرید بپردازیم.در مواقعی که شما قصد این را دارید که سازه های خود را به فروش برسانید این مبحث مطرح میگردد.روش ارزش گذاری برای خرید به این منوال می باشد که سازه شما باید توسط کارشناسان مورد ارزیابی قرار گیرد. بعد از انجام کارشناسی و تعیین ارزش سازه مبلغ خرید به شما اعلام میگردد.شما می توانید قیمت خرید اسپیس فریم نو و یا دست دوم را از مجموعه اسپیس سازه جویا شوید.

قیمت اسپیس فریم از نوع داربست نمایشگاهی، نیز در بازار بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. اگر اماکن خرید این محصول را ندارید یا به طور موقت می خواهید از داربست نمایشگاهی استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم این محصول را اجاره کنید. برای اجاره داربست نمایشگاهی نیز می توانید به مرکز فروش و اجاره اسپیس سازه مراجعه کنید.

اجاره داربست نمایشگاهی نسبت به خرید آن بسیار مقرون به صرفه است. شما در هر زمانی می توانید این محصولات پر کاربرد را از شرکت های ارائه دهنده در سراسر دنیا اجاره یا خریداری کنید. برای این کار می توانید به وب سایت اسپیس سازه مراجعه کنید و پس از مشاهده لیست قیمت مناسب ترین گزینه را خریداری کنید.